30 Aralık 2009 Çarşamba

Ben geldim

Evet ben geldim... limonlu pasta tarifini verip bir gittim bi daha gelemedim, yorumlarda bahsettiğim üzere biz taşındık ve 1 hafta olmasına rağmen internetimiz ancak bugün halloldu ve ben hemen size haber vereyim dedim. Evlilik hayatımda ilk kez taşındım ve zor bir iş olduğuna kanaat getirdim, bizimkisi zorunlu bir taşınma değildi aslında istediğimiz için ev değiştirdik daha doğrusu kiraya çıktık ama ev arama aşaması uzun sürdü kimine eski dedik kimine pahalı kimi çok uzak vs derken nihayet isteklerimiz doğrultusunda bir eve taşındık evimiz küçük,şirin bi ev. Bir odasını hobi odası olarak düzenlemeye karar verdik yani içinde tv ve bilgisayar olmayacağı için orada hobilere yer vereceğiz. İşte böyle hala tam yerleşemesek de zamanla olacak artık, mutfağımda da oyalamayacak yemekler pişiyor zaten şu sıralar aşure de yapacağım ama önce gelenleri tüketelim diye yapmadım. Ben de durumlar böyle işte... en kısa zamanda görüşmek üzere.

2 yorum:

rumma dedi ki...

Hoşgeldiniz..:) Güzel paylaşımlarınızı bekliyoruz..

sevgiler

Adsız dedi ki...

Hosgeldin canim...

Evin hayirli olsun insallah. En kisa zamanda Kastaminu yemeklerini bekliyoruz ona göre.:))

Selametle...

Yorum Gönder

düşünceleriniz benim için değerlidir...