7 Aralık 2009 Pazartesi

...

Merhaba dedikten sonraki ilk yazıma güzel bir tarifle başlamak isterdim ama olmadı, arşivimde tarif olmasına rağmen düzenleyip yazacak vaktim yok bu yazıyı da sizleri haberdar etmek için yazıyorum çünkü ben bloğunu uzun süre güncellemeyenlere kızardım o yüzden kısa da olsa yazacağım. Hafta sonu ev arama telaşındayken (ev taşıma durumumuz var da) eşimin babaannesi rahatsızlandı ve acile götürdük bu akşam da ameliyat oldu hastaneden gelince bir yorumlara bakıp onları yayınladım tekrar hastaneye gidip geldik.Şimdi de yorgunluk+işlerim nedeniyle bilgisayarda fazla duramayacağım. İnşallah en kısa zaman da burada olmayı ümit ediyorum,sevgilerimle...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım, hastaniza rabbim acil sifa versin.

Vakit bulana kadar seni bekleriz merak etme.
Hayirli cumalar...

Aysultan... dedi ki...

Allah acil şifalar versin :(

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Canım,
Umarım hastanız iyileşmiştir,Rabbim yardımcınız olsun...

sevgiler...

Yorum Gönder

düşünceleriniz benim için değerlidir...