19 Nisan 2010 Pazartesi

BİR KİTAP,BİR FİLM VE PAPATYALI BATTANİYEM







İşte papatyalı battaniyem alt zemin yeşili bir kaç parça örüp ekleyeceğim üstüne de papatyalardan serpiştireceğim.Bakalım nasıl olacak...

Bu arada Mükemmelliyetçi Kişilik kitabından bahsetmek istiyorum ismi dolayısıyla ilgi çeken bir kitap ve yorumda da sevgili Betül merak ettiğini yazmıştı bu kitap tanıtımı onun için olsun,gecikme için kusura bakma.
Günümüz insanının çok kullandığı bir kelime olan mükemmelliyetçilik aslında iyi bir şeymiş gibi görünse de insanı yoran,sıkıntıya sokan ve bazen de hayatının akışını etkileyen bir kavram.Aslında mükemmel olmaktan ziyade yapabileceğimizin en iyisini yapmaya çalışmak en güzeli.Bu kitap ta mükemmelliyetçi kişiliğin tanımı,bu kişilerin özellikleri ayrıntılı bir biçimde anlatılıp, en son bölümde de yapılması gerekenler ifade edilmiş yani kendi teşhisinizi koyup tedaviyi uygulayabiliyorsunuz:) ben öyle yaptım en azından okudukça kendimde olan bazı hataları görüp düzeltmek için neler yapabilirim diye düşündüm ,gerçektende faydalı bir kitap bana göre.



Everybody's Fine- Herşey yolunda
Bu filmi dün akşam izledim ve çok beğendim tam bir aile filmi özellikle babalar izlemeli diye düşünüyorum.Eşinin ölümünden sonra bir babanın çocuklarını ziyaret etmesi ve bu sırada bilmediği bir sürü gerçekle yüzleşmesini konu alan bir film demek yeterli olacaktır fazla anlatmak istemiyorum tadı kaçmasın, ailecek izlenecek bir film.

3 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Battaniye çok güzel,çok beğendim.Papatyalar çok yakışmış.Ellerine sağlık canım.
Uzun zaman sonra nihayet ben de yeniden kitap okumaya başlayabildim::)))Paylaşımın için teşekkürler...


sevgilerimi gönderiyorum...

Adsız dedi ki...

keske senin kadar sabırlı olabilsem battaniye(ler) cok cok güzel benimde yarım yarım bir dolu battaniyem var:(( papatyalı olan ayrı güzel.türkiyedeyken hazır ilk isim kitabı almak olacak sanırım:) iyikide hatırlattın bana sagolasın unutmadan almalı kitabı sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Nazifeciğim!

kızacaksın biliyorum ama yeni yazılar bekliyorum ben::::))))

Yorum Gönder

düşünceleriniz benim için değerlidir...